Ta strona wykorzystuje pliki cookies.

Cookies to niewielkie pliki tekstowe przechowywane na komputerze. Umożliwiają nam zapewnianie użytkownikom najlepszych doświadczeń podczas przeglądania witryny. Korzystając ze strony lub zamykając tę wiadomość, zgadzasz się z naszą Polityką cookies.

inqicon

START A CONVERSATION

Share your requirements and we'll get back to you with how we can help.

Fill the form below or use your

Send via

account

account

Dziękujemy za zgłoszenie zapytania.
Odpowiemy na nie wkrótce.

Rozwiązania klasy korporacyjnej dla firm z sektora MŚP

  • IoT thumbnail

    Internet of Things

    Internet of Things (IoT) applications powered by our proprietary data processing and analytics platform. Gain real-time insights for smarter decisions.

  • eCommerce

    e-commerce

    Kompleksowe rozwiązanie handlowe, którego zakres można dostosować do Twojego budżetu. Przygotuj się na rozpoczęcie sprzedaży internetowej.

  • gamification

    Grywalizacja

    Aplikacje biznesowe włączające techniki gry do budowy motywacji i zaangażowania. Wykorzystaj grywalizację w przepływach pracy, szkoleniach pracowników, kampaniach marketingowych i znacznie więcej.

  • Digital Marketing

    Marketing cyfrowy

    Kompletny pakiet marketingowy zapewniający widoczność w internecie. Od właściwie zaprojektowanych, profesjonalnych stron internetowych po promocję marki za pośrednictwem sieci społecznościowych.

  • eLearning

    e-learning

    Portale internetowe odpowiadające potrzebom dydaktycznym wykładowców i uczniów. Pzeprowadzaj i zarządzaj kursami i szkoleniami dla firm, wykorzystując platformy open source.

  • ECMS

    ECM

    Systemy oprogramowania, umożliwiające organizację i zarządzanie wszystkimi twórczymi zasobami stworzonymi i wykorzystywanymi w obrębie organizacji.

  • Web&Social Image

    Analizy konkurencyjności

    Dostępność aktualnych informacji o klientach i konkurencji ma wpływ na podejmowane decyzje biznesowe. Pomagamy przedsiębiorstwom w dostrojeniu się do sieci społecznościowych, aby mogły z nich pozyskiwać informacje niezbędne do poprawy jakości świadczonych usług i wsparcia.